i can teach you i can tell you what it's all about.


Den här tjejen klarade sitt första nationella prov alldeles utmärkt, imorgon är det uppsatsdelen och den borde jag kanske vara lite nervös över men nej vad skulle jag tjäna på det liksom... Den här tjejen har haft studiedag idag och inte gjort nåt vettigt alls, letat runt i hela stan efter byxor men jag passar inte i nåt, kuuul! Den här tjejen har ätit semlor (eller en halv iaf) och känt sig fet, den här tjejen läser Norwegian Wood och Den store Gatsby och känner sig duktig, den här tjejen känner att det börjar bli lite lågt på prdfronten och ska kanske höra av sig till sin favoritnittesjua snart...
Den häääär tjejen är en braaaaaa tjej eller så kramkram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

de e fiiiint uteee!!!

har några festligheter dykit upp ang lör? hörs kram



skoja



..men vill ändå ha svar

2011-02-10 @ 16:27:22
Postat av: Anonym

VA om man gör blabla så blir det TJOCKT! blabla

2011-02-10 @ 16:28:10
Postat av: inez

hej. he he heeeee

2011-02-13 @ 22:01:44
URL: http://polythene.blogg.se/
Postat av: inez

blabla de funkar inte på mig :(

2011-02-13 @ 22:03:00
URL: http://polythene.blogg.se/
Postat av: amalia

hon menar om man gör stjärnor före fattaru la... blabla

2011-02-15 @ 15:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0