dag 02) min dag.

Kul att den här kom på tråkigaste dagen i veckan mhm. Har haft en massa lektioner och slutade halv fem, därefter har jag inte gjort nåt vettigt förutom att skriva litelite på min teknikprocess (det.är.så.tråkigt) men min kamera har iallafall tagit lite bilder jag kan dela med mig av, varsågod kära barn.
Jag såg ut såhär.
Jag hade engelska med Bianca.
Jag hittade roliga bilder i matteboken (dör fortfarande hahaha så ful. <3)
Jag läste lite vackra dikter en pojk skrivit... Och där nånstans dog min kamera, hemskt sorgligt för sen hade vi roligaste lektionen på veckan mhmmm hemkunskap. Kul vardag, ska gå och gråta av tristess nu kramkram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0