smells like hairspray.

1. Idag kom jag i tid, till och med för TIDIGT. (!!!)
2. Idag höll sig mitt hår fint och någorlunda högt nästan hela dagen.
3. Idag sa två lärare att jag var fin i håret. (hahahaha)
4. Idag tyckte jag att saker var så bra att jag skulle ha en positiv dag, så jag skrev 'love life' på mina och Johannas knogar. (är så töntig <3)
5. Idag hade vi brandalarm.
6. Idag blev saker och ting lite för positiva så på spanskan var jag lite sur och mig själv igen.
7. Idag prövade jag mina shorts på nästan riktigt för första gången och ojoj dem är nog något av de bästa jag gjort i mina dar.
8. Idag föll jag i lite gamla vanor gällande två personer men det är okej tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0