men dagarna går, säkert månaderna med.

- Jag tror jag kommer bli sjuk snart.
- Jag är ensam hemma inatt.
- Allt mitt te är slut.
- Jag har inte varit på konsert på alldeles för länge.
- Min pappa velar om siesta.
- Jag har bara ett avsnitt kvar på generation 1 av skins och chris är död.
- Jag orkar inte göra "dag 4) min familj."
- Jag har nationella i kemi om mindre än två veckor och jag kan i.n.g.e.n.t.i.n.g.
- CHRIS ÄR DÖD
Jag kan inte byta rad här för jag har google chrome.
+ Jag har fått tillbaka ett historiaprov, en energirapport och mina svenska nationella med fina små MVG:n den här veckan.
+ Vi fick nääästan vg på vår sugrörsbro som jag inte trodde skulle hålla för ett skit.
+ Mumford & Sons är finfinfina.
+ Jag har gjort en teckning min bildlärare faktiskt tycker om (allt positivt handlar om skolan, kul)
+ Jag är ensam hemma inatt.
+ Jag är duktig i skolan.
+ 66666666666666 vet inte, är inte en postitiv människa sorryy

Kommentarer
Postat av: freja

hatar när chris är död :( av alla skins-generationer, av alla karaktärer, är han nog min favorit..och förresten, grattis till dig som inte sett alla säsonger än! du har hela livet framför dig!!!!!!!!! :D



(och svar då: du får gärna säga att jag är rolig, då blir jag glad. tack tack tack <3 <3 <3 )

2011-03-05 @ 20:35:09
URL: http://labyrinter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0